Често задавани въпроси

Как мога да поръчам?

Моля, запознайте се с условията на поръчка, преди да преминете към пазаруване от онлайн магазина на www.creativecenter.bg. • За да поръчате в електронния магазин на creativecenter.bg, е необходимо да се регистрирате. Може да направите поръчка и без регистрация /като Гост/. В този случай, обаче няма да имате възможност да преглеждате Вашите предишни поръчки. • За да се регистрирате, е нужно да предоставите коректно своите данни - име и фамилия, имейл адрес, желана парола за достъп до потребителски акаунт, държава и област, населено място, пощенски код, адрес, телефон. Ако желаете да Ви бъде издадена проформа фактура, е необходимо да попълните коректно и фирмените си данни. • Данните, които предоставяте при регистрацията, са конфиденциални и няма да бъдат използвани или предоставяни на трети лица с комерсиална цел. • Ако имате някакви специални инструкнии за доставката на избрания от Вас продукт, моля опишете ги в предназначеното за това поле • За да бъде финализирана Вашата поръчка, е необходимо да се съгласите с общите условия за ползване на сайта, с които предварително сте се запознали. • Екипът на creativecenter.bg си запазва правото да променя цени и описание на продуктите по всяко време без предизвестие. • Посочените цени са за 1 брой, с включен ДДС, освен ако друго не е изрично указано.

Има ли минимална стойност на поръчката?

Не, няма минимална стойност.

Какво е работното време на магазина?

Заявки може да правите по всяко време на денонощието. Поръчките се обработват в работни дни между 9:30 и 17:30 часа.

Какъв е срока на доставка?

Доставката на поръчания продукт до посочен от Вас адрес в България, ще бъде извършена в срок до 2 работни дни от потвърждаване на поръчката за налични продукти и в срок от 5 до 10 работни дни за неналични продукти след уточняване с клиента. Посочените срокове са валидни в случай на плащане чрез наложен платеж (в брой на куриера при извършване на доставката) и след получаване на плащането по банков път или с дебитна/кредитна карта. Доставката се извършва чрез куриерска фирма СПИДИ.

Възможна ли е доставка в чужбина?

Не, не е възможна.

Как са опаковани продуктите?

Продуктите, които купувате от нашия магазин, са в оригинална от производителя опаковка. Те пътуват в транспортната опаковка на куриера и са застраховани на обявената им стойност.

Мога ли да върна продукта?

Според Закона за защита на потребителите стоката, получена от клиента, поради естеството на търговията в интернет, може да бъде върната в рамките на 7 дни след покупката, без изрични основания за това, стига състоянието на стоката да бъде същото като в момента на предаването й от магазина на клиента (включително ненарушената опаковка). Изключение правят стоките, пренасяни на електронни носители /софтуер, напр./- те не подлежат на такова връщане. Отделно и независимо от това, на рекламация подлежат стоки, които не отговарят на изискванията за качество, посочени в сайта и / или в съпътстващите ги сертификати, упътвания за ползване и други, доколкото такива има издадени за съответната стока или стоки.

Този уебсайт използва бисквитки
Използваме бисквитки, за да Ви осигурим максимално добро изживяване в сайта. Ако продължите да използвате сайта, приемаме, че сте съгласни с бисквитките.
x
Creative center Store

Уважаеми клиенти,

Въпреки създалата се извънредна обстановка поради втората вълна на COVID-19 е важно за нас да знаете, че Криейтив Център остава на линия за Вас с непроменено работно време от понеделник до събота. Повече информация за адреси и работно време на офисите ни можете да намерите тук.

За Ваше удобство, по време на създалата се ситуация, ако устройството Ви има нужда от ремонт, Криейтив Център предлага услуга, която да покрие транспортните разходи до сервиза и обратно към Вас. Услугата Важи само за индивидуални частни лица с устройства от тип iPhone, iPad, Watch, Beats или мобилни Mac (лаптопи). За целта е необходимо да направите заявка като ни изпратите email на service@creativecenter.bg*

*В случай, когато е извършена диагностика на извънгаранционно устройство и не се продължи с хардуерен ремонт, разходите за транспорт следва да бъдат покрити от клиента.

{{ message }}